Online support

Online support

Bij de meeste software problemen of vragen is het vaak overbodig om ter plaatse te komen.
Daarom hebben wij het mogelijk gemaakt om u op afstand te helpen met uw probleem waardoor verplaatsingskosten wegvallen en dit voor u voordeliger is.

Gelieve eerst contact met ons op te nemen alvorens u de support software download.

LET OP: Aan de hand van het probleem kunnen onze medewerkers vragen om een online betaling uit te voeren alvorens ze het probleem oplossen.*

*Wij krijgen enkel toegang tot uw toestel wanneer u deze verbinding zelf accepteert. Wij nemen uw privacy zeer ernstig en slaan ook geen gegevens of bestanden op, op onze servers zonder uw toestemming. Wij kunnen wel contact en toestelgegevens noteren en doorgeven aan gerechtelijke instanties indien wij, al dan niet per ongeluk, illegale activiteiten, berichten, bestanden, ... op het toetel aantreffen.

Downloads

Hieronder kan u de downloads vinden voor Anydesk maar wij maken ook gebruik van Teamviewer (Of Teamviewer Quick Support voor mobiele apparaten)
De veiligste manier om tijdens de coronatijden u te helpen met vele problemen die kunnen opduiken.